Een week naar Zeeland met de kleindochters

22 augustus 2016 - Houten, Nederland

Eindelijk!!! zeiden Esmée en Jill.  Het was 13 augustus en tijd om te vertrekken naar de caravan in Zeeland. We moesten met twee auto's want in Kaatje passen natuurlijk geen 4 mensen (opa Herman, oma, Esmée en Jill), 4 koffers plus het nodige speelgoed. Opa René was zo lief mee te rijden teneinde alles en iedereen op plaats van bestemming te krijgen welke Camping Westhove in Aagtekerke was. De camping is een aanrader! Alles is prachtig schoon, het is er heerlijk rustig en het ligt op steenworp afstand van strand en stad. Het weer was zo prachtig dat we 3 dagen op het strand hebben gelegen, een dag de plaatsen Domburg, Veere en Middelburg bezochten en de laatste volle dag hebben we Deltapark Neeltje Jans verkend.
Leuk EN educatief voor de meisjes.
Vooral het meebeleven van de watersnoodramp (31-01-1953) maakte diepe indruk.

Ik heb mooie, leuke en ook veel ontroerende momenten beleefd en telde, ondanks mijn vermoeidheid, elke dag uitgebreid mijn zegeningen.
Maar.... voor je het weet is de week alweer om en ga je de koffers inpakken en de reis naar huis aanvangen.
Aangezien foto's meer zeggen dan woorden volsta ik met het posten van het FOTOALBUM

Op naar mijn volgende trip, donderdag 1 september vlieg ik naar de VS dus...