Dames en heren: we hebben hem en de plannen voor de komende 2 weken

22 september 2014 - Somerset, Massachusetts, Verenigde Staten

Woensdag 17 september vertrokken we naar Boston, Logan International Airport om René op te halen. EINDELIJK!!
René had mij bij de neus had genomen met een foto van een rollade die hij van zus Yvonne kreeg en de mededeling dat kat Mr. Gibbs kwijt was.
Een paar dagen ervoor was de kat van de tweede verdieping naar beneden gevallen, werd gelukkig meteen door René gevonden en de falende acrobaat mankeerde gelukkig niets, maar dan ook nog het bericht dat Mr. Gibbs kwijt is (ik snap de grap van de foto niet).... ik kon er niet om lachen!
Iedereen in huize Franco zei dat ik hem terug moest pakken en het leuk zou zijn om ons 'te verstoppen' op het vliegveld en kijken hoe lang het zou duren alvorens René ging bellen en of panikeren (wat niet gebeurd want het is geen paniekvogel maar dit terzijde). Ik besloot om dit maar niet te doen.
We waren ruim op tijd en aangezien ik uit ervaring weet hoe lang het kan duren alvorens je door de douane bent zei ik tegen Brian: nog even smoren? Sue las haar E-boek en wij even naar buiten. Terug gekomen in de hal, 10 minuten later, posteerde ik mij aan de rail die naar de schuifdeuren leidt zodat ik zijn aankomst niet zou missen. Ik bleef gespannen naar de opengaande deuren kijken maar nee... nog niet... en nog niet.... en nog niet....
Ineens hoor ik achter mij joehoe... Lijntje!! Daar was de grappenmaker al. Hij had Brian gevonden in plaats van andersom. Brian ging aan de kant voor een koffer die eraan kwam maar keek niet op, de koffer bleef dichterbij komen en hij werd op de schouder getikt en daar was René. Wonder boven wonder binnen een half uur door de douane heen, nog niet eerder vertoont. The joke was on us. Ook het verkeer zat mee dus we waren om 21.30 uur locale tijd thuis. René heeft 3 dagen nodig gehad om aan de Amerikaanse tijd te wennen maar is nu helemaal 'bij de tijd'. :-)

Het afgelopen weekend hebben we, behalve hier en daar wat rond gereden en wat zaken op orde gebracht in huis en tuin (chrysanten geplant, het zwembad gesloten en René heeft de stenen trap bij de voordeur gerepareerd), nog niet veel gedaan.
We hebben een aantal dingen op ons wensenlijstje staan die we gaan doen waaronder Boston en Salem. Als je op de foto klikt kun je de beschrijving lezen.

Boston                  Salem

We gaan ook een bezoek brengen aan een natuurpark niet al te ver hier vandaan waar we adelaars, haviken en ander lokaal voorkomende dieren zoals wasberen, possums, stinkdieren, herten en stekelvarkens zouden kunnen! zien en fotograferen.
Wanneer je op de LINK klikt zie je een fotopagina van een deel van het park.
Mystic Conneticut, Newport... zoveel te zien en zo weinig tijd.

New York doen we deze trip niet, want de klimaattop wordt hier gehouden dus alle hotels zitten of vol of de prijs van de kamers is exorbitant hoog. No will do!
René en ik hebben besloten een aparte New York trip te doen, een arrangement van een dag of 5 alleen New York.

Zo, dat is het voor vandaag... het volgende blog gaat voornamelijk over de bruiloft die aanstaande zaterdag is en alles wat daarmee samenhangt.
Je blijft lachen....... of niet ;) !

1. Elly Poot:
    26 september 2014
    Ha ha ha wat een verhaal,
    Liefs Elly xxxx