Labor Day

1 september 2014 - Norton, Massachusetts, Verenigde Staten

Vanochtend werd ik wakker met opnieuw volgelopen holtes. Het ging zo goed.
De antibiotica kuur had ik netjes afgemaakt, de voorgeschreven antibiotische neusdruppels gebruik ik nog zoals voorgeschreven dus laten we maar hopen dat ik niet nog een pillenkuur nodig heb want dan zal ik mij bij een arts of de ER moeten vervoegen en daar heb ik weinig trek in.
Besloten om een dag absolute rust te nemen, nergens op hol en vlucht naar toe maar een dagje couch surfing. Ik moest toch nodig mijn blog publiceren dus dat kwam goed uit. Heel even buiten gezeten maar 33 graden en volle sinussen is niet echt een geslaagde combinatie dus rap maar weer naar binnen.
Iedereen is out shopping dus het is heerlijk rustig. Anders dan ik me de dag had voorgesteld, er is van alles te doen 's avonds met Labor Day zoals vuurwerk, maar het is wat het is.  Ik wil in geen geval het risico lopen weer opnieuw zo ziek te worden als ik voor vertrek was want dan kun je weinig anders dan op bed liggen. Lamedamaarniedoendan.
Fijne (werk)week allemaal in Holland en ik meld mij weer.

1. GREET CHRIS:
    2 september 2014
    Wat naar dat het weer minder gaat. Ik geef je vanuit Belgie een megaknuffel en zou zeggen morgen weer gezond weer op. xxxxx en groeten van Greet
  2. Elly Poot:
    2 september 2014
    Ik hoop dat het nu al wat beter met je gaat Jolijn.
    sterkte xxxEl
  3. Tamara:
    3 september 2014
    Nou niet weer ziek worden hoor Lijn. Geniet lekker daar.