Mooie vooruitzichten

12 februari 2018 - Houten, Nederland

Op dinsdag 27 maart om 10.15 uur zal een vliegtuig met daarin Jeffrey op Schiphol landen, vorige week hebben we zijn ticket geboekt. Wat heerlijk, nog 'maar' 43 dagen. We verblijven, aangezien ik geen eigen woonplek meer heb in Nederland, in het huis van een lieve vriend in Tilburg waar we heerlijk 10 dagen samen kunnen zijn. Op 28 maart vertrekken we, met dezelfde lieve vriend en zijn vriendin, 3 dagen en 2 nachten naar Parijs.

Eiffeltoren

Spring in Paris.... onze huwelijksreis voordat we getrouwd zijn, thats us! Sinds we elkaar kennen hebben we al veel dingen in omgekeerde vorm gedaan en dat zal altijd wel zo blijven. Het hotel is ook al geboekt, ik verbleef er al eerder en het is (voor Parijse standaarden) erg betaalbaar. Op 3 minuten lopen zit een metrostation en dat dit kort bij het hotel ligt is vooral erg prettig wanneer je 's avonds terug komt. Na een dag door Parijs lopen ben je over het algemeen helemaal 'verrot'. Maar te voet is DE manier om Parijs te ervaren.

Hotel_Charlemagne

Een dag Brugge staat ook op de planning het is 1 groot openluchtmuseum waar ik nooit genoeg van krijg en nog steeds nieuwe dingen ontdek. Ik kan dan ook niet wachten om Jeffrey de pracht en praal te laten zien. Hopelijk heb ik weer geluk bij het Engelse Klooster en mogen we de kloostertuin (die niet voor toeristen toegankelijk is) in. Ik mocht dit al twee keer eerder. Ik heb dan wel een non nodig die Engels spreekt, ik spreek vloeiend Frans maar geen mens die me verstaat.

Brugge  Engels_klooster

Ook willen we graag een dag samen met de kleindochters op stap, dagje dierentuin of whatever de meisjes willen ondernemen.

Esmée  Jill

Mijn geboortestad (Nijkerk) laten zien met alle plaatsen daarin die in mijn jeugd zo belangrijk voor mij waren. Er is zoveel te zien en doen in weinig tijd dus we zullen keuzes maken. Leuke en mooie dingen om naar uit te kijken.

Vervelen hoef ik mij tot die tijd niet, eind deze maand of begin volgende maand ga ik (binnen Houten) verhuizen dus genoeg te doen. Gelukkig heb ik bezittingen vorig jaar al uitgezocht en wat meegaat naar mijn nieuwe tijdelijke adres zijn mijn gebruiksvoorwerpen. De spullen die nog mee moeten naar de VS staan daar al klaar op zolder. Een deel daarvan zal Jeffrey meenemen wanneer hij 7 april weer naar de VS vertrekt.

Zoals het er nu uitziet ga ik begin mei terug naar Ohio voor drie maanden en blijven we 'geduldig' wachten op goedkeuring van de documenten.
De USCIS site laat zien dat men nu bezig is met aanvragen ingediend 27 juni. Dit deed mij een luchtsprong maken, met de aanvragen die men indienden 01-05-2017 is men drie maanden bezig geweest. 11 januari stond de stand op 1 juni en is men dus in een maand 27 dagen opgeschoten, dat geeft de burger moed!

TOT BLOGS!

1. GREET CHRIS:
    12 februari 2018
    Dag Jolijn ,
    Dit zijn id mooie vooruitzichten. Ben blij voor jou en Jeffrey dat jullie toch een tijdje samen mogen doorbrengen . Moge je hopelijk nog 1 keertje op en af te moeten reizen. Zodat je eindelijk een mooi leven kan beginnen in America. Het is al mooi maar het kan nog mooier zonder elkaar regelmatig te moeten missen. Nog veel plezier in Nederland xxx van greet , chris en binkyboy
  2. Els:
    14 februari 2018
    Weer een mooi verhaal Lijn, En jeetje wat een gedoe allemaal, hoop voor je dat je snel je rust zal vinden.
  3. Elly Poot:
    15 februari 2018
    Wat een gedoe allemaal zeg pfffffff , maar gelukkig is het snel 27 maart en dan volop genieten.
    Dikke knuf en liefs xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx