Klaar voor vertrek!

30 mei 2017 - Houten, Nederland

De laatste weken, en dan met name de weekenden, waren druk. Het is ZO leuk als familie en vrienden gezellig een (mid)dagje, weekend of avond komen zodat we voor vertrek nog bij kunnen praten.
Het weekend dat ik in België doorbracht met The Dutch Connection was ook ERG geslaagd!

Meestal pak ik de laatste avond voor vertrek pas de boel in maar ik ben er helemaal klaar voor en heb 'er zin an' (understatement). Vorige week de cadeautjes gekocht die mee moeten en gisterenmiddag 3 kilo kaas, belegen komijn en Stompetoren extra belegen (30+), ingeslagen. Daar zullen we het mee moeten doen, of het lukt betwijfel ik.

say CHEESE

Vanochtend stond ik om 9 uur bij de kapper op de stoep zodat ik de eerste was en niet hoefde te wachten. Haartjes lekker kort, ik kan er weer even tegen. Vandaag hoef ik niets meer behoudens vanavond met Herman en René gezellig uit eten.
Dan 'op tijd' naar bed en morgen om 7:00 am de deur uit om op tijd op Schiphol te zijn en maar hopen dat het niet al te druk is. British Airways heeft de vluchtschema's weer helemaal op orde zegt men na de grote computerstoring van afgelopen weekend. Ik ben blij dat ik niet op Heathrow was in die chaos, wat een bende.

Afgelopen donderdag heb ik met de kinderen, kleinkinderen en opa's genoten van een heerlijke barbecue hier en Esmée en Jill maakten voor oma een prachtig schilderij wat mee moet naar Ohio. Toen ik tegen Jill vertelde dat het heel mooi in de eetkamer zou staan was ze het daarmee niet eens. In de slaapkamer moet jij het ophangen oma. Goed hoor sweetie pie, we zullen er een mooie plek voor zoeken.

Drawing

We kregen vorige week fantastisch nieuws uit Minneapolis: John en zijn hele gezin komen de laatste week van juni naar Ohio. Jeffrey is one happy camper dat kind en kleinkinderen komen. Voor mij ook heel bijzonder John en vooral Emma weer terug te zien na bijna 17 jaar. Emma is 'my little angel', er zit namelijk een heel bijzonder doch persoonlijk verhaal aan haar entree in de wereld en 'mijn rol' daarin.
Wat een weerzien zal het zijn!

Emma      Emma almost 17 years of age

Ik heb begrepen dat er een aantal mensen zijn die het leuk vinden (mijn) vluchten te volgen via flight tracker dus voor de liefhebbers volgen hier de vluchtnummers van mijn heenreis.

31-05-2017
BA0429 Amsterdam  - Heathrow
AA0737 Heathrow - Philadelphia
AA4404 Philadelphia - Columbus

Flight tracker

Ik wens iedereen een gezonde, liefdevolle en prachtige zomer(vakantie) toe.

TOT BLOGS!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ada:
    30 mei 2017
    Een heel goede reis gewenst en natuurlijk een fijn verblijf daar.
  2. Elly Poot:
    31 mei 2017
    Een mooie ontspannende reis en veel genieten, dikke knuf,,liefs Elxxxxxx
  3. Elly Poot:
    31 mei 2017
    Lieve Jolijn,
    Wens je ontspannen reis, geniet geniet geniet, liefs Elxxxx